March 21, 2008

Dizzy head






Isse har kanalutsikt! Lagenheten ar splitterny och jag ar den forsta de har pa besok med overnattning. De har inrett med kinesisk/orientalisk feeling och det ar JATTEFINT! Blir mkt inspirerad. Men det skulle inte funka i ett hem med tva barn, sarskilt inte med 5-aring.

Jag kopte jattefina ljusstakar fran Design House Stockholm, de heter Nordic light. Isse gillar den jattemkt! Jag vill sjalv ha en! Det ar sa som presenter borde va, saker mansjalv vill ha. Riktigt lyckade presenter, som jag sjalv varit nojd med, har jag dock bara fatt till ett par gg i livet. Detta ar en.

Kande mig lite lightheaded nar jag vaknade, och lite vimmelkantig. Hade svart att halla balansen och allt snurrade lite latt. Tankte att jag kanske var bakis efter de tva 20 cl ol jag drack igar fr deras kyl. Tankte att oj, vad lite jag tal nufortiden, jag som inte ens kande mig paverkad igar.

Nar jag berattar for Isse sager hon att hon kanner samma sak varje morgon, sen gar det over under dagen. Formodligen ar det fargangorna som fortfarande dunstar! Hm... Naja, jag ska bara va har i nagra dagar, och Isse gar hemifran tidigt och jobbar till sent varje dag. De har inga barn som tar skada etc. Isse verkar fullstandigt vara sig sjalv, an sa lange...

Det ar underbart att vara har. Men jag saknar redan familjen. Tank att det ska va pa det viset. Men jag ska gora mitt basta for att roa mig och glomma dem ett tag. Om tre timmar ska jag vara utanfor det groteska slottet Dam och traffa Jet.

Marcel ringde igar och jag ska aka till Tilburg antingen sondag eller mandag. Han kanske kommer hit och clubbar med oss lordag. Idag langfredag jobbar hollandarna! Dessa lutheraner.

Isse bor i ett invandrartatt omrade 10 min kollektivtrafik fran centrum. Det ar sa harligt pa manga satt med Amsterdam, att allt ar sa nara. Samtidigt sa forstar jag att det kan vara pafrestande. De far aka40 min med bil for att kunna ta en skogspromenad. Jag har det bakom knuten pa vart hus. Isse funderar pa att flytta hem. Skulle va ljuvligt att ha henne nara igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se