April 9, 2008

Killar det inte blev nåt med 2

Från början en kommentar hos Dramadrottningen, men för bra för att undanhållas er.

1997 grovhånglade jag upp en -80:a på flyget från Beijing via Köpenhamn till Stockholm. Jag skulle bara gå bakåt i flyget och röka, vi började snacka och sen satte jag mig där och helt plötsligt så kysstes vi våldsamt och vi bredde ut en filt över oss och flygvärdinnorna bara glodde på oss. Vi övervägde att gå in på planets minimala toalett, men bestämde oss för att vänta till Kastrups toaletter. Väl där hade luften gått ur oss på nåt sätt och vi skildes utan större åthävor.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du är så bra, jag älskar dina "killar det inte blev nåt med"

/L

2:51 PM, April 09, 2008  
Blogger Jenny Morelli said...

yep, you get us going mathimlen...soldaten i Marseille 1990...minimalistkonstnären i NY 1993....kinesusikern på Kuba...

9:33 PM, April 09, 2008  
Blogger Jenny Morelli said...

kines-musikern ska det va

9:34 PM, April 09, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Jag hann undra vad "kinesusikern" var innan jag såg den andra kommentaren.

/L

9:44 PM, April 09, 2008  
Blogger Space babe said...

Åh, vad nyfiken jag blir, du måste skriva om dem!

Eller vad säger du, /L?

6:32 PM, April 10, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Jag säger ja, absolut!

/L

11:30 PM, April 14, 2008  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se