December 15, 2008

Vårt nya lyxiga badrum



6 Comments:

Blogger Jenny Morelli said...

tjusigt!

6:57 PM, December 15, 2008  
Blogger Lagers tabberas said...

Jag ska bygga om muggen, kakla väggar och "tajla" golv och sänka taket för spotlights. Så såg jag ett litet handfat på Höganäs som jag vill ha, men köper nog något liknande i Thailand istället och transporterar hem.
Kan bara inte komma igång.

11:59 PM, December 15, 2008  
Blogger Space babe said...

Ha, du Lager, gissa varför vi köpte ett hus som inte behövde renoveras i nån större utsträckning?

Vi ska ha öppet hus och då får alla som vill komma och hälsa på! Kanske kan du inspireras att få ändan ur arslet eller nåt.

3:51 PM, December 16, 2008  
Blogger Hanna said...

Ojojoj vilken lyx! När ska ni ha öppet hus?

2:45 PM, December 21, 2008  
Blogger Jessica said...

Dusch OCH badkar. Jag är avis.

3:23 AM, December 22, 2008  
Blogger Space babe said...

Ja, kära ni, öppet hus blir det nog i jan/feb nån gång. Vi kommer inte riktigt ha uppnått det vi vill ha ännu ens då, (iaf JAG) men då är det nog inte massa flyttkartonger i vägen iaf.

2:13 PM, December 22, 2008  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se