January 30, 2008

Debattglad - äntligen?

Vet inte vad det är med mig. Den senaste veckan har jag varit inbegripen i flera debatter eller diskussioner. Bl a på ett feministiskt föräldraforum där vi diskuterar om preferensen för färgen rosa leder till särskilt "flickiga" egenskaper, eller nåt. Deltog i en annan debatt på Gudmundsons blogg som jag inte längre har på min rull, dels för att jag ogillar de budskap som han ibland väver in i tvetydiga texter, dels för att jag tycker det är så tråkigt med hans många inlägg om al-Qaidamedlemmar. Skriv det i ett nyhetsbrev till FBI och Säpo istället!

Dessutom kritiserar jag företagsledningen offentligt på arbetsplaten! Vad mer kan man begära av en blyg och försynt kvinna med social fobi? Nada!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se