April 20, 2009

Affärsseminarium


Varför utsätter jag mig för sånt? Jag hör verkligen ej hemma här om ej i egenskap av tolk. Men d e lite som att resa t en annan planet. Jag skulle ev ha varit tolk här, men tacka nej guskelov. Nu ska jag höra hur de fr London influgna simultantolkarna låter. Hon som kontaktade mig för organisationens räkning e gift m en äldre Hk-man som e skitsnygg i vit hårpiska. Lite som Karl Lagerfeld men manlig, bredbröstad o m vackrare drag. D e ont om snygga kinesiska män, men när d e d e d jävligt snygga. Ok, nu börjar d. D ska bli gott m gratislunch hoppas jag. Borde frågat L kanske, då hade jag haft nån att prata m. Nå, jag får se på detta som en konstaktion fr min sida.

3 Comments:

Blogger Jenny Morelli said...

heja! det här rockar mathimlen!
l, är det liina månne?
du kan även fråga j
hon är på alla dar utom just denna för hon är sjuk o är hemma o twittrar som en tok,
hör vad jag säger; detta rockar

8:07 PM, April 20, 2009  
Blogger Jenny Morelli said...

men var är lagerfeldkinesen?

8:07 PM, April 20, 2009  
Blogger Space babe said...

Det ingår i min konstnärliga idé att aldrig ta foton av det som är mest intressant för mig eller för mina läsare. Jag vill inte att den fotografiska avbildningen ska påverka upplevelsen av beskrivningen.

5:56 AM, April 21, 2009  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se