December 18, 2009

Just nu EMD


På radiohuset! Med dottern.


Ja, Kristina, jag ska skriva.

Det var en mysig konsert. Det var nog mer jag som drog med dottern för att ha ett alibi. Men hon och jag tyckte faktiskt att Baby Goodbye borde vunnit Melodinfestivalen.

Jag tycker Danny är snyggast. Hon var av samma mening så länge han var med i Let's Dance, men nu tvekar hon mellan Mattias (som ju deltar i Let's Dance denna säsong) och Erik.

Danny var konstig. Det kändes som att han håller på med droger. Erik var den som mest ernest. Han la verkligen in känslor när han sjöng. Mattias försökte också uppriktigt engagera sig. Men Danny höll på och liksom småfnissade för sig själv och försökte liksom också locka de andra att skratta, men Erik såg bara irriterad ut.

D var också onaturligt blek. Jag tror tyvärr att han knarkar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nä, nu får du skärpa dig! Tre veckor är för lång tid. Skriv nu!!!
Kristina

5:59 PM, January 07, 2010  
Anonymous Anonymous said...

ha ha Du är för f*n inte klok! Klart han inte knarkar, han är den sundaste o snyggaste kille som går i ett par skor! Antar att du var ironisk!

6:04 PM, February 07, 2010  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se