September 8, 2006

glömt + hinner ej + uträttat

Glömt min tid hos frisören kl 10.30 - jag vill ha page, som alla andra tydligen också ska ha i höst, grattis Rosa fluff, du är ständigt aktuell.

Hinner ej ringa och göra ett affärmässigt förslag till skitstor livsmedelskoncern, ett förslag som ska göra dem och mig och min kompanjon rika. (Rikare i koncernens fall.)

Uträttat:
Bokat Engelkes för intervju.

Ring fk och bett dem skicka fler närvarointygsblanketter så jag kan få den deg jag är berättigad till genom mitt starta-eget-bidrag som jag inte behöver.

Ringt kompis i Kina för att få det senaste konstläget i Kina för krönika i en stor tidning nära er snart.

Bloggat.

2 Comments:

Blogger Lisa said...

Heja heja heja! Tyvärr har jag umgåtts för mycket med Viura för att kunna skriva något intelligentare.

8:45 PM, September 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Länkar du till artikeln sen när den kommer? Vill hemskt gärna läsa! Förresten, ta varje möjlighet att se Summer Palace om du kommmer i närheten av den. Fantastisk film, har aldrig sett något från Kina som ens liknar den. Oerhört modig! Om du av en händelse skulle få inside info därifrån om hur snacket går kring den är jag supernyfiken.

10:04 PM, September 10, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se