April 14, 2007

SD och lite skryt

Hahahaha, det här är lite kul! Fast jag saknar info om av vem undersökningen gjordes och var och hur.

Resultatet är inget som förvånar mig. Jag har alltid varit bäst i klassen. Både med genomsnittsbetyget och i ämnet svenska. Inte för att någon någonsin frågat efter mina gymnasiebetyg efter gymnasiet (utom när det gällde antagningen till universitetet, fast då räckte det ändå inte att ha 4.6 för att komma in på journlistlinjen. Vilken tur att jag fick 1.9 på högskoleprovet, även om jag fortfarande grämer mig över att jag inte fick 2.0.). Eller tagit mig längre än till vikarieträsket i "mediavärlden".

(Hittat via Isobel, som jag har väldigt svårt att förstå är borgerlig, för hon har så sympatiska åsikter. Men kanske är epitetet "liberal" mer allomfattande än jag hittills velat erkänna.)

Labels: , , ,

1 Comments:

Blogger Rollx said...

mp dök aldrig upp. Det var "lite fegt".

7:37 PM, April 15, 2007  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se