April 22, 2008

Jag jobbar



Makens kommentar när han kom och satte sig i vardagsrummet med laptopen:
- Oj, vi har verkligen olika sätt att arbeta.
Jag tror han syftade på chokladen, ölen och drivorna omkring mig. Tidigare idag hade jag en arbetslunch framför datorn med babaganoush, bröd, italiensk ost som Claudia hade med sig från Sicilien, en fåroströra med gröna urkärnade oliver och dill (som jag såg förlagan till på en arabisk marknad halvtimme utanför Amsterdam). Sen åt jag för säkerhets skull även en skål med ris och rödkokt fläsk. Sen kunde jag inte jobba mer för jag var så däst och sov därför i två timmar.

2 Comments:

Blogger Jessica said...

Det är chokladen som står mellan dig och ett Nobel-pris ;).
Jag har också sådär att jag lever i ett kreativt kaos men inte så mycket att jag inte hittar något.

10:31 PM, April 22, 2008  
Blogger Space babe said...

Ja, bara min man inte får för att städa bland mina prylar så vet jag EXAKT var de finns!!! Det är bara när han flyttar dem som jag inte hittar.

2:11 AM, April 23, 2008  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se