October 4, 2010

You've got mail from Sempio

Mitt brev till koreanska livsmedelsföretaget Sempio gjorde susen! De svarade direkt! Jag fick svar från en Ms Wendy Shin som är ansiktet i mitten av sidan för deras team för den internationella marknaden.

Dear Ms. Space Babe,
Thanks for your keen interest in our bulgogi sauce.

I’m Ms. Wendy Shin with Sempio Foods company in Korea in charge of EU and Asia market.

This morning, our team manager, Mr.Peter release your mail to you and we’re really touched your story on our bulgogi sauce.

Currently we have distributors in Netherlands and they’re supplying our bulgogi sauce to the retailer. After checking their distribution channel , I will inform you of it later and as the meaning of gratitude, We would like to send the samples of it via courier.

Further details in this matter, Mr. Jay will send the mail to you.


Thanks and best regards,
Wendy Shin


YES! Jag ska få en försändelse med världens godaste bulgogisås!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 Comments:

Blogger Hanna said...

Å jag älskar din grundlighet vad gäller smaker och mat. Själv tycker jag mest typ jaha, gott eller inte.

6:40 PM, October 07, 2010  
Blogger Space babe said...

Å vad härligt att äntligen få en kommentar! Jag läste våra gamla blogginlägg och alla kommentarer, det var tider. Men nu är jag full av goda föresatser att blogga igen!

Och du är en hjälta som skriver nästan varje dag!

10:56 PM, October 07, 2010  
Blogger Lagers tabberas said...

Har Du varit uppe hos de skånska vietnamkineserna på Thai Fong, jag tror de skulle uppskatta vad Du anser de borde ta in. Oss har de varit ohyggligt tillmötesgående.

11:21 PM, October 20, 2010  
Blogger Space babe said...

Men hej Lager, undrar varför jag inte fått din kommentar mejlad till mig.
Thai Fong? De verkar mycket entusiastiska, men de ligger för långt bort. De borde ha en webshop för ej dagsfärska varor.

8:26 PM, November 05, 2010  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se