November 2, 2010

Konversation med Tele2

Hej och välkommen till Tele2! Du pratar med Jimmy Dahlberg. Vad kan jag hjälpa till med?
13:10 Gud vad underbart, jag har aldrig någon sin kommit fram i en chatt tidigare!
13:11 dvs kundservice chat på tele2
13:11 Jo, vi har IP/bredbandstelefoni med er som leverantör.
13:11 Ifredags kom jag ej ut på nätet, felsökte med er support per telefon
13:12 och kom då fram till att det var vår trådlösa router det var fel på
13:12 men idag har jag inte kunnat ringa med telefonen, fast det gick så sent som igåt
13:12 igår
13:12 vänta ska jag kolla igen, det var en stund sen nu
13:12 Okej.
13:13 nu funkar det! Den kanske bara var utladdad. Tack iaf, nu vet jag att ni finns!
Info: Chatten är avslutad. Du pratade med Jimmy Dahlberg.. Klicka här för att få en kopia av chattsamtalet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se