September 23, 2006

Slarv-Götapetter

Jag erkänner. Jag är en mycket kinkig människa. Jag vill att saker och ting ska vara på vissa sätt. T ex blir jag skitirriterad om någon missfärgar mina vita kläder. Jag är beredd att ta ut skilsmässa när man tvättar mina bästa svarta byxor med vittvätt. Men igår tog priset över allt annat.

I svampen som maken egenhändigt plockat och rensat hittade jag, först efter att jag ätit upp min portion och lämnat lite för jag tyckte inte det var så gott konstigt nog, men det var ju skogschampinjon eller nåt och champinjoner får man ju nog av annars, dessutom var den stekt med lök och det var inte heller nödvändigt för min del, en god svamp står för sig själv anser jag - en gråsugga. Visserligen stekt, men ändå.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

You know you want it, baby!

11:39 AM, September 23, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Din man är en pärla! Smyga ner proteiner bland svampen på det sättet..HELL honom!!

//Norman

7:39 PM, September 23, 2006  
Blogger Space babe said...

Grrr, män.

8:01 PM, September 24, 2006  
Blogger Jessica said...

Proteiner sa ju Norman ;). Plus att ja, även om du har skrivtecknet fisk som symbol så kanske du har en hemlig last eller nåt ;). Ärligt talat så skulle jag själv matvägra i några veckor.

8:40 PM, October 02, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se