September 21, 2006

Idol 2006 - finaluttagning onsdag

Fan, typiskt att söta och naturliga Felicia gick till final och inte Cissi, som sjöng bäst av alla ikväll. Och fan vad jag gillar juryn som såg hennes kvaliteter. Men resultatet visar vad Idol-publiken gillar - snygga nyllen att identifiera sig med.

Själv identifierade jag mig med Sara som sjöng Forever young så jag ville gråta.

Det har varit en helkväll med TV4, tillhör inte vanligheterna. Först Idol, sen House, sen Nyheterna, sen Idol, sist The IT crowd! Skitbra brittisk humorserie som Emma tipsade om, missa inte!

2 Comments:

Blogger Morelli said...

hoppsan, min blogg gick upp i rök...behöver bara beklaga mig en aning..

1:39 PM, September 21, 2006  
Blogger Hanna said...

Jamen eller hur! Otroligt typiskt, men jag tror att Cissi kommer med på fredag. Hon måste göra det helt enkelt.
Jenny: Men OJ! Vilken mardröm!!!

6:32 PM, September 21, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se