September 22, 2006

Välklädd

Idag såg jag en fantastisk äldre svart man som hade på sig en klargul skjorta under ett par pappersbeiga, rätt så tunna och enkla hängselbyxor. Till det en klargul keps en nyans djupare än hans skjorta, med nåt tryck med lite rött i. Han såg verkligen skitcool ut!

Jag ville fota honom, kom på att jag har ju min halvbra kameramobil (Sony Ericsson v600) och tvekade en stund, men orkade inte springa efter honom.

Han påminde mig om bloggen The Sartorialist, som är så härlig just för att han inte bara fotar vad som är rätt just nu.

7 Comments:

Blogger Morelli said...

vilken skön blogg det där...Föresten provade jag en ASSNYGG rutig beckiböljaklänning på Bröderna Olsson nyss.

3:50 PM, September 22, 2006  
Blogger Space babe said...

Se upp lite med att köpa på Bröderna Eriksson; dels kan det va små defekter i plaggen, dels har de väldigt kort öppet köp på tre dagar och bytesrätt endast i en vecka. Lite väl kort för så dyra kläder. Inget bra för en slarvermaja som jag.

11:40 AM, September 23, 2006  
Blogger Hanna said...

När jag blir frisk vill jag gå till Bröderna Eriksson.

7:12 PM, September 24, 2006  
Blogger Space babe said...

När jag dör vill jag komma till Grekland.

7:56 PM, September 24, 2006  
Blogger Hanna said...

Du ska få min gamla data när jag dör, du ska få min gamla data när jag dör! för där uppe hos gud fader får man aldrig dra en spader du ska få min gamla data när jag dör!

9:21 PM, September 24, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nu kommer jag ligga vaken halva natten och fundera på vad du menar med denna visa...

10:26 PM, September 24, 2006  
Blogger Hanna said...

Jag vet nog inte själv vad jag menar. Den kom i mitt huvud när jag läste din kommentar. Jag tycker ordväxlingen i dessa kommentarer öht är lysande.

8:35 PM, September 26, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se