October 19, 2006

Det gick bra!

Hurra, jag klarade det. Allt gick som smort och det var inte alls så hemskt som jag föreställde mig det, naturligtvis. Detta trots att jag knappt sovit en blund natten innan.
Tusen tack till alla som stöttat mig inför denna prövning! Jenny, maken, Lisa, AMber, Zornkvinnan, Ondskan, Tommy och många många andra som jag beklagat mig för.

Människor är snälla och man behöver inte vara så rädd för dem, jag ska försöka komma ihåg det till nästa gång.

Uppdatering: Tack också till alla som gjort mig glad genom att läsa och kommentera här på Mathimlen! (Jag är medveten om att detta börjar låta som ett Oscarstal, men jag är i frid med livet ikväll. Kampen kan börja igen imorgon, eller så låter jag den vänta till efter Kina och Vietnam. Pussar!)

9 Comments:

Blogger Morelli said...

en som var där kan intyga att space babe var totalt avspänd på scen, naturlig, varm, trevlig, intresserad och som alltid: Assnygg. Nästan lika snygg som Ozan Sunar faktiskt. Fast bara nästan...

7:28 PM, October 19, 2006  
Blogger Gitto said...

Grattis! Kul att det gick bra!

8:22 PM, October 19, 2006  
Blogger Space babe said...

Ja, är Ozan Sunar verkligen så supertrevlig som han verkar så är han sannerligen ett kap.

Tacktack Gitto och Jenny!

8:31 PM, October 19, 2006  
Blogger Hanna said...

Grattis! Och herregud, varje dag borde man få leverera ett Oscarstal.

9:47 PM, October 19, 2006  
Blogger Amber said...

Vad härligt att det gick bra och att du är glad!

Har en kollega som hade Ozan Sunar som elev på högstadiet (i Fisksätra), och hon säger att han är otroligt trevlig. Jag hade kolonilott bredvid hans pappa, som också är rätt trevlig, men alls inte lika läcker - himla duktig på att odla, dock.:-)

10:46 PM, October 19, 2006  
Blogger Hanna said...

Vem är Ozan Sunar?

5:33 PM, October 20, 2006  
Blogger Hanna said...

Aha, han. Japp, het.

6:20 PM, October 20, 2006  
Blogger Lisa said...

Grattis! Använde nu några av knepen jag föreslog?

4:24 PM, October 22, 2006  
Blogger Space babe said...

Jajamensan, spred vida omkring hur nervos jag var, ok, kanske inte EXAKT hur nervos jag var, for da kanske jag hade fatt kicken av arrangorerna.

4:55 PM, October 24, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se