October 18, 2006

Meditation

Varför gör man saker som är så läskiga så man bara vill kräkas? För att utmana sig själv, för att utvecklas? För att jag vill kunna göra såna saker. För att det inte bara finns en inåtvänd arkivarie i mig, utan även en som gillar att höra sin röst och stå i centrum.

Fast nu är jag faktiskt rätt lugn, med tanke på att det är så nära förestående. Jag var mer nervös för typ en månad eller två veckor sen. Nu är jag så väl förberedd som jag kan vara. Överlever jag det här överlever jag allt.

Jag accepterar om det inte blir perfekt. Det är ok.

4 Comments:

Blogger Gitto said...

Vad det än är du ska göra önskar jag dig lycka till! Jag hoppas att det går bra.

11:22 AM, October 18, 2006  
Blogger Hanna said...

Berätta vad det är!

11:34 AM, October 18, 2006  
Blogger Hanna said...

Fast det är bra att göra saker som man inte vågar. Man måste det, annars blir man uttråkad.

12:03 PM, October 18, 2006  
Blogger Amber said...

Men du - det finns inga pefekta människor! Jag tänker ofta på operasångare på Metropolitan eller andra ställen som sjungit totalfalskt, eller fel. Det gick bra det med, så... Good Luck! Det blir bra hur det än blir - be bara inte om ursäkt!!!

12:37 PM, October 18, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se