October 30, 2006

Lite kommentarer

Buhuuhu Ondskan och Jenny, jag vill ocksa ga pa Dolly men det gar inte langre att boka biljetter pa ticnet.se!!!

Norman, varfor delgav du mig inte din bottenlosa visdom mkt tidigare??? Ack ack ack. Vad ar det som hander vid 4-arsstrecket? Varfor blir de da plotsligt dragliga att ta med utomlands? Fast som sagt, det borjar bli battre. Vi borjar fa en rutin har i Kina och jag har dessutom fatt massa DVD:ar fran min syrra (7 spann styck), jag bad henne ocksa kopa japanska, hoppades pa typ Spirited away och Tokyo Godfathers, och se, hon kom hem med tva bra filmer, ena var Totoro som Rosa Fluff gillar, tror jag. Signe vill just nu bara se Askungen 2 (som iofs bara har engelskt ljudspar, men ar proppfull med prinsessor och prinsessklanningar). Jag ar tacksam for att den ar sa mesig och bara innehaller sma korta berattelser om hur Askungen far alla att ma bra och bli lika underbara som hon. Till och med katter och rattor blir vanner och bunddsforvanter, urk. Men som sagt, jag slipper hora: Mamma! Laskigt! I alla fall.

Forresten, jag slipper hora overhuvudtaget. Oftast.

10 Comments:

Blogger Gitto said...

Åh, jag och pojkvännen var på väg att boka biljetter till Dolly, men vi kom inte ihåg mitt ticnet-lösenord, och under tiden vi fick strula med det tog biljetterna slut! Argh! Tre minuter från total lycka. Så vi olyckliga stackare får trösta oss med, tja... vin? Dolly-skivor? Choklad?

4:25 PM, October 30, 2006  
Blogger Hanna said...

Allt av Hayao Miyazaki är bra (Totoro & Spirited Away bl a).

6:44 PM, October 30, 2006  
Blogger Hanna said...

& STACKARS STACKARS alla er som inte får gå på Dolly. Ni får helt enkelt låna min Dolly-dvd, käka choklad och titta på den istället.

6:47 PM, October 30, 2006  
Blogger Morelli said...

allstå space babe, om inte min man kan gå så får du överta hans biljett har han sagt..fast han vet inte än

7:12 PM, October 30, 2006  
Blogger Hanna said...

Jag slipper också oftast hora. hihihi.

9:59 AM, October 31, 2006  
Blogger rosa fluff said...

Ja den där sista meningen var obetalbar!

12:24 AM, November 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ondskan, om du gillar Totoro och Spirited Away ska du definitivt se Howls moving castle. Skitbra.

10:26 AM, November 01, 2006  
Blogger Hanna said...

Jag har den, förstås. Jag har alla Miyazakis filmer.

12:14 PM, November 01, 2006  
Blogger Hanna said...

Nu ljög jag iofs. JAg har fyra-fem stycken, och så har jag sett nästan alla, utom vissa som jag inte lyckats få tag i. Fast nästan alla har jag sett.

12:16 PM, November 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

O:
Jag har dubletter av Nausicae, valley of the winds, fel region (1) på den ena. Om du har en regionfri dvd och inte har Nausicae så kan du få den. Jag har också samlat på mig Miyazakis filmer en efter en.

5:58 PM, November 02, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se