October 31, 2006

Ordverifikationen

视觉确认 ser det ut hos Ondskan och Jenny nar jag vill kommentera.
视觉确认 ser det ut hos Rosa nanting nar jag vill kommentera.
Sa ser det ut, och det hjalper inte att jag kopierar den och klistrar in.
Ville kommentera hos dig ocksa Norman. Haller med dig om vuxenlivet, ibland vill jag bli pensionar, ibland vill jag tillbaks till den sorglosa tillvaron nar pappa och mamma (i teroin) fixade allt.
Kramar till er alla. Och till alla andra som vill ha.
Ja, kanske ar bloggvarlden som hogstadiet, Rosa. Eller sa kan man forsoka att plocka russinen ur kakan och bara se det som en chans att fa lite roligare. Pa nat satt.
Fruktansvart roliga bildliknelser, Ondskan! Kan inte vi fa gora karriar pa det? Nar modebloggar (som jag aldrig hort talas om) blir maktfaktorer och inbjudna till all the fun och allt...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kom snart hem till ett europeiskt tangentbord spacebabe,även om det är omåttligt roande att läsa vissa stycke av din blogg när du skriver HÖRA utan prickar,,:)

Din pubertalhumorgillande kompis

//Norman

8:27 PM, October 31, 2006  
Blogger Hanna said...

JA! Lika som bär-bloggen! ABSOLUT!

9:01 AM, November 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hej där!
Du har förmodligen redan löst allt det där redan, såg att du hade problem med det de förtsa dagarna - men om du vill blogga och komma åt bloggar i Kina, testa pkblogs.com.

För att komma till t ex mig får man knappra in: http://www.pkblogs.com/shootmewhileimhappy

Lycka till & ha det fint! Spännande att läsa dina rapporter!

5:49 PM, November 01, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se