November 7, 2006

Manad av Norman

Jag har:...

( ) snott den här listan - fatt den snarare fran Norman
(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön.
(x) vill bli älskad av ngn
(x) är kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken - raknas ut-lasad?
( ) varit i knytnävsslagsmål - raknas slagsmal under barndomen med syrran? Det var blodigt.
(x) rymt hemifrån.
(x) har haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(x) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
(x) är jätte blyg
(x) varit i Frankrike
( ) varit i Taizé
( ) spytt i en bar
(x) ätit sushi.
( ) åkt snowboard.
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt pulka
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet - pa gymnasiesvenskan 2 ggr
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) pratglad
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på 1 h
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) är tokig i Anime
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) Varit i Stockholm
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö - nar jag fodde barn
(x) gråtit mig själv till sömns
( ) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
( ) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen - uppfylld?
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/kattmat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
( ) kan Teckenspråk (Alfabetet)
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) fastnat med tungan i frysen
( ) Gillar Tv-spel
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft - i alla fall sa jag tappat rosten
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan - dock utan att vara medveten om det
( ) blivit puttad i en sjö med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit något av de 206 ben som finns i kroppen
(x) fiskat
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen
(x) fuskat på ett prov
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
( ) har drejat en kruka
( ) träffat en utomjording
(x) ätit glass
(x) andats
(x) lärt mig 4 språk(Knappt)

5 Comments:

Blogger Hanna said...

vad är taize?

12:53 PM, November 07, 2006  
Blogger Hanna said...

& nej, utlasad räknas inte. Nu när jag fått sparken vet jag precis hur stor skillnad det är. Jättestor.

12:53 PM, November 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Taize verkar vara en eukemenisk fristat i Frankrike..riktigt intressant..

//Norman

8:11 PM, November 07, 2006  
Blogger Gitto said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:31 PM, November 07, 2006  
Blogger Gitto said...

Taize är fint, det kan jag säga utan att vara religiös...

För jag sno den här listan av dig?

Jag trodde jag var på matälskaren förr, därav kallade jag dig Lisa i förra inlägget! Bara så du vet... Jävla rss-feed som får mig att läsa utan att tänka. :)

9:52 PM, November 07, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se