May 25, 2007

Varför är tester oemotståndliga?

Hittat via Matälskaren







What Disease Are You?






You Are HIV!

Also known as Human Immunodeficiency Virus, you are good-looking and know what you want from life. Some may say that you are high maintenance, but you know that they are just jealous of your svelte figure due to unexplained weight loss and swollen lymph nodes in the neck, armpits, and groin.
Take this quiz!








Quizilla |
Join

| Make A Quiz | More Quizzes | Grab Code

Labels: , ,

7 Comments:

Blogger Fluffgubben said...

Är du HIV???? *flinar*..

//Vännen Norman

10:46 AM, May 25, 2007  
Anonymous Anonymous said...

jag blev också HIV, jenny

6:35 PM, May 25, 2007  
Blogger Fluffgubben said...

Själv blev jag influensa :)

//Norman

6:58 PM, May 25, 2007  
Blogger Space babe said...

Ni två gör mig stolta!

8:10 PM, May 25, 2007  
Blogger Jessica said...

Jag hade en som 95 procent också hade haft. Hmmm... verkar ju liksom riggat typ.

4:04 PM, May 26, 2007  
Blogger Lisa said...

Rabies så klart! Hade inte behövt ta testet för att ställa den diagnosen.

7:59 AM, May 28, 2007  
Blogger Space babe said...

Jessika: Jag kollade alla alternativen, och inget av dem hade 95% haft?

Lisa: Vad utmärker någon med rabies? En mun som tuggar fradga?

9:40 AM, May 28, 2007  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se