May 29, 2008

Moderna 50-årsfest












Hon var otroligt bra! Vilken energi på scen, och vilken show hon bjöd på! Hon dansade frenetiskt och väldigt eggande. Vältränad och slank var hon också. Jag ville fråga henne om hon var nervös, för hon stod bara tre personer ifrån mig vid sidan av scenen innan hon skulle gå upp.
Festen för Modernas 50-årsdag var för övrigt som jag befarade, stockholmsängsligt, folk som hälsar med falsk hjärtlighet och kramar dig samtidigt som de spanar efter någon som är viktigare att hälsa på. Men jag hade väldigt trevligt ändå, för jag var med Jenny, och dessutom så hade jag haft ett fantastiskt trevligt samtal med en Moa på Street innan. Hoppas vi blir vänner. Jag är lite kompisförälskad.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se