June 17, 2008

Nina Björk regerar

Hon skriver så föredömligt pedagogiskt och skenbart lätt om svåra saker. Efter det här förstår jag inte hur folk ska kunna replikera. Men det lyckas de säkert med ändå...

Jag har just bestämt mig för att sluta köpa så mycket nya kläder, särskilt inte kläder som är "inne", för de känns bara ute och töntiga så fort jag köpt dem, som om jag bara är en i fårskocken. Vilket jag väl är, men jag vill prova att inte vara det.

Jag gillar ju både folk som ser välklädda ut och när jag själv är välklädd. Ordet kan dock betyda rätt olika saker för mig, därför kommer jag inte sluta med min eklektiska klädstil utan fortsätta blanda vilt.

Har ni förresten sett att Robyn ska få agera förband åt Madonna? Det är henne väl unt!

Och ja, jag läser bara DN.

1 Comments:

Blogger Jenny Morelli said...

eller hur- fast jag har försökt replikera...halvdant i en kommentar i ett blogginlägg...har synpunkter på nina björks slut...vad hon landar i texten...hon kan ÄNNU BÄTTRe tror jag

9:54 PM, June 17, 2008  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se