February 27, 2011

Drömjobb

Sitter och läser min dagbok från 2010 och hamnar på det här från slutet på oktober:

Snälla. Låt det hända något roligt på jobbfronten! Jag behöver det. Behöver att något dimper ner i knät på mig. Gärna något som kommer innebära ett längre engagemang, men inte tar en heltid i anspråk, men ger så bra betalt att det går att leva gott på. Och att människorna jag träffar och jobbar med gillar mig.

Och att uppdraget känns meningsfullt.


Tro det eller ej - i princip allt det där hände. Men vi har fastnat i en löneförhandling och frågan är om jag är beredd att helt säga nej om jag känner mig för nedvärderad.

3 Comments:

Anonymous Maken said...

Strålande!

9:03 AM, February 27, 2011  
Blogger Lagers tabberas said...

är det är att anse som slutet på bloggandet och att alla länkar ska rivas, eller tänker du fortsätta?

10:55 PM, June 21, 2011  
Blogger Space babe said...

Men Lager, tänk att du alltid lyckas pricka in, eller är det tvärtom att jag lyckas pricka in dina kommentarer? Jag ska fortsätta. När jag kommit på hur jag gör det via Iphonen. Kommer du på måndag?

10:40 PM, June 30, 2011  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se