January 31, 2006

Bush ÄR ett skämt

Tänkte kolla för säkerhets skull om jag kunde hitta klippet jag såg, där Bush var tvungen att titta ner i sitt manus för att säga något i stil med att: Vi kan inte ha erkänna en regering som vill utplåna vår bundsförvant Israel.

Hittade inte det på fyran, där jag förmodligen sett det.

Hittade däremot två klipp på SVT där han säger det. Han tittade dock inte ner på det första klippet jag såg, som incidentally råkar vara senare än det andra jag såg, och där säger han typ samma saker: 1. Hamas måste ta bort Israels utplåning från sin agenda för att vi ska erkänna dem. 2. Vi kan inte vara fredspartner med några som har en väpnad gren. På det tidiga klippet tittar han NER! Jag hade rätt! Och formuleringarna är exakt likadana. Dessutom sa han: "Jag kommer fortsätta upprepa ... eh... det jag just sa." Det tror jag vi kan slå oss i backen och stampa på, Mr President.

Andra bloggar om: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Även jag har studerat det klipp du talar om. Han tjatade om samma sak i två omgångar, varav bara den ena låg på SVT. Undrar om du också på nämnda klipp noterat hans fåniga flin som avslutar varje mening. Oavsett innehåll. Typ: "Utplåna staten Israel" följt av SMILE! // Bea

9:57 PM, January 31, 2006  
Blogger Space babe said...

Jag veeet! E det inte sjukt!? Hur faaaan kan en sån människa bli president i världens mäktigaste stat???

11:21 PM, January 31, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se