January 30, 2006

Åh, saknad!

Saknar Jenny så himla mycket. Hon är typ den enda som ringer mig minst en gång i veckan nuförtiden. Jag har lovat mig själv att bli bättre på att umgås med mina vänner.

Mia, vill inte du umgås med mig lite? Jag har ångrat mig massor att jag inte åkte till Tensta konsthall med dig då för tusen år sen när du frågade. Vet du, jag hamnade bredvid Gregor Wroblewski på Kurdos 40-årsdag, och han var jättetrevlig! Trots mitt och Lindas taskiga reportage om konsthallen.

Jag satt för övrigt snett mittemot Celia Prado också på Leilis bröllop. Nu börjar jag fatta att de kanske hade nånting bra där, för man hör aldrig talas om Tensta konsthall längre. Society of mediocrity, säger jag bara.

Och så saknar jag Zornkvinnan, eller the artist formerly known as Zornkvinnan. Hon verkar fira kinesiskt nyår mycket grundligare än jag. Inga nya inlägg på flera dagar.

Andra bloggar om: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ska DU säga som inte skrev något på en vecka eller vad det var. Läsaransvar någon??? (fast jag blir förstås glad när du skriver så där).

Kinesiska nyåret var kul. De har förbjudit smällare för det var för många som dog varje år. Hoppas de förbjuder motorcyklar snart, för det är nog ännu fler som dör när galna, fulla, firande människor drar ut i miljontals på vägarna.

2:16 PM, January 31, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mysigt att komma hem till din blogg mathimlen- och inte bara till detta inlägg utan till din värld. jag lovar att ringa snart jenny

11:35 PM, January 31, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se