March 4, 2007

In the Mood Photography


Ett år äldre och hemkommen från skidresa i Dalarna. På vägen hem lämnade maken av mig på Kungsholmen och jag blev plåtad i en lägenhet där av en elev på Stockholms fotoskola. Det skulle vara filmiska bilder typ In the Mood for Love. Jag blev skitsnygg, hoppas jag. Väldigt mkt eye-liner hade jag i alla fall... Sminkansvarig var en Klara Stark, som har ett eget klädmärke och säljer på bl a Tjallamalla. Med några hårnålar och mycket sprej gjorde hon underverk med mitt hår. Nästa Hootchy Kootchy ska jag ha hela den looken.

Labels: , , , , ,

6 Comments:

Blogger Emma said...

ÅH! Det låter ju helt fantastiskt! Antar att du inte kommer att visa bilderna här? :) Trist, det vore hemskt roligt att se dem. (Och, du har alltså varit på Hootchy nu - hur var det? Har fortfarande inte kommit iväg...)

8:54 PM, March 04, 2007  
Blogger Space babe said...

Om bilderna blir superbra kan jag nog av ren fåfänga inte låta bli att visa dem.

Du måste gå på Hootchy Kootchy, det var annorlunda! Som en galen fest. Lite studentikost vissa inslag, men helhetsintrycket väldigt kul!

6:09 AM, March 05, 2007  
Blogger rosa fluff said...

Jag ser fram emot att se din look.

12:09 PM, March 05, 2007  
Blogger Space babe said...

Ja! Jenny har köpt fin 40-talsklänning på Bröderna Erikssons dammode, så nästa HK-club kommer vi att regera!

2:15 PM, March 05, 2007  
Blogger Morelli said...

här är den: klänningen

3:53 PM, March 05, 2007  
Blogger rosa fluff said...

snygg Jenny! Ni kommer bli helpiffiga. Jag ska också göra mitt bästa.

6:49 PM, March 05, 2007  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se