August 26, 2009

Världens bästa flygplatsmat - här kommer jag!

SvD:s reseblogg berättar att den bästa flygplatsmaten finns på Changi Airport i Singapore, enligt Travel and Leisure.

Vilken tur då att jag ska dit i höst! Men jag åt faktiskt en hemskt god soppnudel på en flygplats, jag minns tyvärr inte vilken, men det var under en mellanlandning, kanske Hanoi till Hangzhou? Eller Beijing till Sthlm?

Jag tyckte mig känna igen stället när jag reste från BJ sist, men det fanns ingen sån nudel på menyn. Jag beställde en annan enkel nudelsoppa som smakade pyton. Åt inte upp den. Det är en skam för BJ att inte kunna erbjuda goda nudlar på flygplatsen, de som borde vara nudlarnas huvudstad.

Labels:

2 Comments:

Blogger Jessica said...

Du måste gå och titta på orkidéutställningen som de ska ha där också. Den där flygplatsen är med i top tio flygplatser i världen, och jag lsäte om orkisarna där.
Och jag är inte avundsjuk, nähäää, jag är inte avundsjuk, särskilt inte på Bali, näe då inte aaaalllsss ;)

1:59 AM, August 27, 2009  
Blogger Space babe said...

Hehehehe... jag kan trösta dig med att de är väldigt anala där. Du vet, man får inte föra in tuggummin eller tugga det (eller mat) offentligt etc. Min skräck är att nån ska stoppa på mig eller dottern lite knark, det är nämligen dödsstraff på sånt.

8:54 PM, August 27, 2009  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se