November 8, 2005

Igår sushi på Roppongi

2 Comments:

Blogger The Female Dinousaur said...

Åh, det var så länge sedan jag åt sushi på Roppongi. Ett tag hade jag sådana sushi-cravings, att jag dräglade så fort någon sa wasabi... :-) Och Roppongi var mitt favvo-ställe, eftersom jag bodde i krokarna. Nu hittade jag ingen kommentar via din länk, men det är ju trist om personalen sunkat ner sig. Jag har numera flyttat och bor söderöver. I ett litet hål i väggen vid hörnet Folkungagatan/Götgatan ligger numera Stockholms bästa sushihak; Akkis Sushi. Gudomligt!

10:57 PM, November 08, 2005  
Blogger Space babe said...

Biggis! Alltomstockholm funkar så att det tar ett par dagar innan inlägget kommer in. Kolla igen nån annan dag. Jag sågar personalens bemötande.

9:28 AM, November 09, 2005  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se