June 15, 2006

De finaste plaggen ur gårdagens skörd

19 Comments:

Blogger Smarta Sara said...

Du är ursnygg

2:04 PM, June 15, 2006  
Blogger ...grönvita sidan upp! said...

(svar från min blogg) Nej, det är din som är näst sötast! Så egentligen borde vi tussa ihop våra respektive ungar för att få ihop en klockren genetisk kombination i nästa generation.

Snacka om långsiktigt projekt.

Utflykt låter hur som helst bra, och vi behöver ju inte börja skissa på koppleriverksamheten än på ett par decennier.

3:06 PM, June 15, 2006  
Blogger Space babe said...

Smarta Sara:
Tacktack! Alla ni andra, följ nu Saras exempel och ge mig fler komplimanger, eh, jag menar kommentarer, tack! :-)

Daddy Fool:
Ett par decennier!? Vad är det för celibattillvaro du önskar våra barn???!!

3:39 PM, June 15, 2006  
Blogger Lisa said...

Wow! Var handlade du?

6:22 PM, June 15, 2006  
Blogger Space babe said...

På Lokalen, hörnet Högbergsgatan 28/en annan gata. Gå dit! de får in nytt hela tiden. Snart stänger de för sommaren.

6:54 PM, June 15, 2006  
Blogger Hanna said...

Grattis till lyckade inköp! Jag får inte gå dit för mitt Mastercard just nu. Men en senare gång!

7:46 PM, June 15, 2006  
Blogger Space babe said...

Tack Ondskan! Det där med ekonomiska bekymmer har jag inte haft att göra med sen jag blev sambo. Men så har jag heller inga laster utom mat och kläder. Och möjligen skor. Och kanske en och annan väska.

Men nu har jag blivit företagare, så vi får väl se hur det går.

8:01 PM, June 15, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Meh! Sjukt snyggt! Gillar bast sommarkappan och den bla klanningen, och sen det rosa coola linnet med den dar kjolen till. Och skorna. SUCK!

Har gar jag omkring och drommer om H&M efter att ha tvingats inse att mina axlar ar LITE bredare, min byst LITE fylligare och min overkropp LITE langre an ovriga befolkningens. SUCK!

7:59 AM, June 16, 2006  
Blogger ...grönvita sidan upp! said...

space babe: De ska väl inte få *ungar* än på ett tag..?

Men okej, point taken.

9:15 AM, June 16, 2006  
Blogger ...grönvita sidan upp! said...

Å andra sidan måste de ju få leka lite innan de hittar Den Rätta. Elias flörtade med nån liten bleknos på dagisgrillfesten igår...

9:16 AM, June 16, 2006  
Blogger Space babe said...

Daddy Fool: Ungar, (just det, det var ju där diskussionen började...) ok, jag fattar! Då ska vi sammanföra dem i typ 25-årsåldern. Du har så rätt.

10:03 AM, June 16, 2006  
Blogger Space babe said...

Rosita:
Skorna är faktiskt urgamla, köpte dem i Paris 1994.

10:04 AM, June 16, 2006  
Blogger Xtian said...

coolt. Då vet jag hur snygga kläder man kan köpa i affären rakt över gatan från mitt kontor. Har alltid undrat eftersom de inte alltid lyckas med skyltningen. Ser ut som "gamla tant"-kläder ibland...

Men efter så fint modellande är ju motsatsen bevisad, men det kanske mer beror på modellen...

10:22 AM, June 16, 2006  
Blogger Hanna said...

Mina ekonomiska bekymmer kommer sig just nu av min passion för att resa till Tokyo. Annars tror jag att min farligaste passion är... shopping, ospec. Kläder förstås, men andra saker kan också plötsligt bli absolut nödvändiga och dyra.

11:05 AM, June 16, 2006  
Blogger Hanna said...

Och så den här lilla svindeln som kommer när man handlat ngt man egentligen inte har råd med. AH, vilken kick!

11:06 AM, June 16, 2006  
Blogger Space babe said...

Xtian:
Brrrr, spännande! Då kanske vi råkar gå förbi varandra någon gång. Hur ser du ut? Angående skyltningen, jag vet, det är det som är så häftigt, saker som ser ingenting ut på galgen blir plötsligt skitsnygga på därför att materialet eller färgen eller skärningen ger något mervärde.

Ondskan:
Jag älskade dina inlägg därifrån. Du borde flytta dit. Vill själv jättegärna till Japan, min favoritförfattare är Haruki Murakami. Men det verkar så dyrt allting och så vill jag lära känna en japan att hälsa på först. Sån är jag...
Jag fick lite svindel när jag köpte tre plagg (varav ett kostade 300:-) för 6000:- på Champagnes rea, men det här var bara ren tillfredsställelse.

9:30 PM, June 16, 2006  
Blogger Hanna said...

Jag tror att jag faktiskt blir tvungen att flytta dit, så småningom. Jag älskar också Haruki Murakami.

12:42 PM, June 17, 2006  
Blogger Ana said...

Hej Mathimlen! Var hittar du Stella Forest i Stockholm? Jag har köpt lite Stella Forestkläder och gillar dem, men det var i Paris.

10:29 AM, June 24, 2006  
Blogger Ana said...

Mycket fina kläder förresten! Jag blir så avundsjuk, vill själv gå ut och shoppa mer men jag hinner inte just nu i tvåbarnskaoset. I morgon ska jag dra ut på stan om något är öppet.

10:29 AM, June 24, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se