November 25, 2006

Även jag

har bytt till Beta blogger. Jag är sån. Kan inte motstå tjat. Dålig på att säga nej. När de frågar gång efter annan om man inte ska byta så blir det tillslut ett motvilligt "jamen ok då för fan" bara för att få slut på tjatet till nästa gång.

Idag har jag lärt mig av en man från Guinea (tror jag, eller i alla fall ett västafrikanskt land, jag är pinsamt dålig på Afrika) att göra stekt ägg med stekt lök och vitlök (+ salt!) ovanpå. Det är faktiskt väldigt gott på en skiva bröd. Eller så var jag bara väldigt hungrig.

Labels: , ,

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du kommer inte märka någon STÖRRE skillnad, annat än att du kommer lukta svavel-lök på mornarna.
(om du äter ägg-lök mackor på kvällen alltså) Beträffande bloggen, så tja.. not much has changed.

//Norman B Fibbler

8:40 PM, November 25, 2006  
Blogger Space babe said...

Fast jag tycker faktiskt att det är lite bättre med beta, förutom att folk kanske får svårare att kommentera, men t ex behöver man inte vänta på att den publicerar inlägget utan det sker omedelbart (denna sista info uppenbarligen till Ondskan och andra ännu-ickekonvertiter, eftersom du redan vet, Norman.)

11:05 PM, November 25, 2006  
Blogger Hanna said...

Men jag blir rädd att den ska gå sönder i konverteringen.

3:13 AM, November 29, 2006  
Blogger Space babe said...

Nejdå, det gör den inte.

6:53 PM, November 29, 2006  
Blogger Hanna said...

Men jag tyckte inte om att man var tvungen att signa in med sitt googleaccount. jag vill inte att det ska stå mitt riktiga namn när jag kommenterar osv. Och f a inte på Oskars blogg.

9:37 AM, December 01, 2006  
Blogger Space babe said...

Nä, jag vet. Det är lite skumt. Men även om man signar in med sin google-account så blir det ditt alias som står, inte ditt riktiga namn. Iaf blir det så för mig.

Dessutom består mitt användarnamn på Google av min epostadress.

12:14 AM, December 02, 2006  
Blogger Hanna said...

En bisarr grej är att på Oskars blogg så har jag hela tiden erbjudande om att uppgradera till beta. Men på min egen blogg vet jag inte hur jag ska göra för att byta, det finns ingenstans jag kan klicka för att uppgradera. Lite mystiskt!

9:53 PM, December 02, 2006  
Blogger Hanna said...

Fast redan nu vet jag varför. Det är för att Ondskan var en gruppblogg från början, och gruppbloggar kan inte bli beta än.

9:58 PM, December 02, 2006  
Blogger Hanna said...

Och stekt ägg-macka har ju alltid varit rätt! Lök och vitlök på har jag inte provat, men ska snarast!

11:54 AM, December 03, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se