March 29, 2007

Blä, SvD

Nej, jag fick inte sommarjobb där heller. Ska inte låta det komma åt mig, men humöret har sjunkit betydligt. Usch. Men kanske behöver jag inget sommarjobb, om jag frilansar sådär som Ana sagt kanske jag klarar mig ändå.

Vad jag irriterar mig på är att folk som länge gått med fasta jobb ofta låter så jäkla trista mot folk som söker jobb. Så ska jag ALDRIG låta.

Har börjat reka inför jobbet jag eventuellt sålde in igår. Det ska bli skitkul!

Tes: Frilansare är trevligare än folk med fasta jobb, i allmänhet.

Labels: , ,

4 Comments:

Blogger Lagers tabberas said...

Trevligare och ensammare.

3:24 PM, March 29, 2007  
Blogger K said...

Det var nog dina Bildt-attacker som fällde dig! ;-)

6:47 PM, March 29, 2007  
Blogger Smarta Sara said...

Jag fick inte heller sommarjobb på SvD. Men jag verkar ju av någon anöedning göra någon slags karriär där jag är och ingen är mer förvånad än jag. Men jag hade i alla fall velat vara på SvD!!!!

8:22 PM, March 29, 2007  
Blogger Jessica said...

Du är ju jättesnäll och väldigt trevlig :). Skicka dem till mig. Jag kan ge helt ärliga referenser :).
På den allvarligare sidan, god jaktlycka.

(har du sökt på DN:s webbredaktion över sommaren? säkert mycket dum fråga...)

9:15 PM, April 01, 2007  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se