March 28, 2007

Bloggträff nyss

UNderbar, underbar bloggträff. Utförligare i morgon. Mer kan ni säkert läsa hos (jag orkar inte länka, ni får googla tills jag orkar) K (mat och politik), Gitto (när hon kommer hem till Kalmar), Vinlusen, Jessica i Västerås (se länklistan), Kinna (mormors mat), Betraktelser från baren, Lager, Lisa och Serendipisk mat. Ja, den sista orkade jag länka till för jag blev nyfiken på hennes blogg och googlade den själv...

Hoppas jag inte glömt nån nu... SVT var också där med ett team från Nicklas Mat. Jag träffade på en kollega från jobbet och fick en enkät att fylla i som jag glömt var jag lagt... Hoppas den är i någon av shoppingpåsarna. Köpte två par bekväma skor (svarta Nike och vita urmjuka ballerinaskor från Ecco - jag är tant, OK?) och Madonna-kläder (att lämna i vintage-arv till min dotter). Dessutom har jag kollat in en vacker kopp för 340 kr som jag ska köpa för jag är inspirerad av Grått och rött här intill att börja samla på vackra bruksföremål. Och sålt in en frilansidé till en FANTASTISKT trevlig redaktör!

Allt skulle vara perfekt, om inte jag just sprättat upp ett kuvert från vårdcentralen som kräver mig på pengar för att jag inte dök upp på avtalad tid, medan jag VET att jag ringde och avbokade tiden på deras telefonsvarare och SEN suddade tiden från min kalender, men hur bevisar man det???

Labels: , , , , , ,

2 Comments:

Blogger Kinna Jonsson said...

Kul att ses! God natt!

11:50 PM, March 28, 2007  
Blogger Anne said...

Urmjuka ballerinor - låter helt underbart ju. (Också tant.) Ledsen att jag inte kunde vara med igår, låter som att det var jätteroligt :)

7:37 AM, March 29, 2007  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se