April 20, 2007

Fredag efter fest

Jag tror jag har kommit på vad jag vill skriva om i "min bok", hur jag vill skriva det. Sitter hemma hos Sanna på Kungsholmen och vi har pratat fram det. Hon är så bra kreativt bollplank! Man behöver folk som man kan prata förutsättningslöst med om sina idéer.

Igår personalfest. Jag var i mitt esse, sa massor med människor. Hade på mig den där tajta blålila trikåklänningen, alltså den är verkligen bra till fest! Man kan röra sig helt obehindrat i den, samtidigt som den framhäver en massa goda sidor, hehe.

Fick massor av komplimanger och kallades avdelningens "foxy lady". Idag är jag lite rädd att jag var lite för foxy och lite för glad... Satte mig t ex medvetet hos cheferna och pratade med dem!!! Har småångest över det och annat, t ex min utmanade dans, men hallå! Jag har i alla fall inte legat med nån eller typ, knivskurit nån!

Dessutom märkte inte ens min man att jag var berusad, så bra kontroll har jag över mig själv. Han var förvånad över att jag hade baksmälla idag. Nu, kl 12.30, börjar jag bli nykter.

Labels: , , ,

6 Comments:

Blogger Fluffgubben said...

En vis man sa en gång ; Supa och falla är förunnat oss alla, men att supa och STÅ, är förunnat några få!
Vi får se till att få orsak att träffas och göra det någon gång hörrudu :)


//Vännen Norman

5:01 PM, April 20, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Rave on!
/L

11:59 PM, April 20, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Jo du, nog märkte jag att du var småfull, men du brukar sällan klaga över baksmälla. Med den där rosévinsprovningens sorgliga följder i friskt minne är det kanske dags för en vit månad.

Samtal med chefer och utmanande dans är inget att ha ångest över. Problemen börjar först när man har utmanade samtal med chefer på fyllan. (-;

Maken

11:55 AM, April 21, 2007  
Blogger Hanna said...

Jepp, inte förrän man ska "tala ut" om saker och tycker att det är en jättebra idé har man ngt att skämmas för. Rave on!

6:18 PM, April 21, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Tja.
Din direkthet var intressant! Gillar den! Och har en minnesbild av en intensiv dans. Dock möttes aldrig våra moves på dansgolvet av någon outgrundlig anledning.

Gasa!

Lostman

3:08 PM, April 22, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Det är fan inte lätt att vara mamma. Rave on!
/L

8:48 PM, April 22, 2007  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se