November 28, 2005

SvD och jag

Mitt hjärta tillhör DN (även om jag delvis håller med om Redaktörns beskrivning av tidningen, särskilt märks det när man försöker kränga texter till dem), men det är nog SvD som är mitt hem ändå. Se bara här, de tycker precis som jag! Jag älskar sågningar av krogar. Roligare texter får man leta efter.

Uppdatering: Hittar inte min sågning på alltomstockholm.se, och stjärnorna där bara ramlar i en strid ström över Paladar de Cuba. Kan man annat än misstänka en konspiration i vilken jag och SvD:s krogkommission är de enda rättfärdiga?

1 Comments:

Blogger Lisa said...

Hej söta du! Kul att du hittat till min blogg. Och att jag fick hitta din! Kommentera gärna massor, du verkar såm kunnig av det jag läst på din blogg.

1:19 AM, December 27, 2005  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se