April 23, 2008

Kalla mig Mathimlen

Asch, jag borde ha marknadsfört namnet Mathimlen bättre. Ajöken med drömmarna om tusentals träffar tack vare DN-omnämningen...

När jag googlar på spacebabe blir resultatet mest erotiskt. Vid googling på "Spacebabe" och "blogg" leder sista länken på sidan till en kommentar jag gjorde som färsking i bloggriket, så den kan ju faktiskt ge en del besökare. Inte heller hjälper en särskrivning av Space babe.

Men min fåfänga är hursomhelst mycket tilltalad av den framträdande platsen jag fick i receptet. Tack kb!

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vårda ditt varumärke. Både Mathimlen och SB, för firman/varumärket "Space Babies" som säljer "sovpuckar" (vad nu det är?) är inte du va?

http://www.babyland.se/sovpuckar-space-babies_x_SB008.aspx

8:51 PM, April 23, 2008  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se