December 3, 2005

Idol-Agnes och den som försvann

Tittade på Idol-finalen istället för att gå ut och dricka öl med Tommy och Leili igår. Skakade av nervositet precis innan de sa vinnarens namn. Hejade på Agnes, men hon hade fan ingen röst igår. Tyckte Sebastian var fantastisk i Springsteen-låten, men när Martin sa att han lät som en karaoke-stjärna i nån Sikta mot stjärnorna för vuxna, så kände jag hur rätt han hade. Medan Agnes alltid låter som Agnes och alltid gör sin version av låten. Dessutom ogillade jag Sebastians röstfiskeri in i det sista. Så jag höll på Agnes, vilket jag mer eller mindre gjort sen … ja, i alla fall sen innan Måns åkte ut.

Sibel känns så tillgjord tycker jag. Såg ni hur hon höll på och tog på Agnes hår när de andra kom upp på scen och gratulerade henne? Dessutom så höll hon sig bredvid Agnes hela tiden, för att vara i fokus för tv- och de andra kamerorna och som för att påminna alla om att hon ändå kom trea, fast det är Elina och Agnes som varit bäst vänner genom programmet. Hon tog på Agnes hår och arm på ett så häftigt och ogint sätt. Det kändes som att hon liksom både ville kladda bort Agnes vinnarglans och få lite av den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se