February 14, 2006

zornkvinnans gästhus

Det går inte att lämna kommentarer hos Zornkvinnan, så jag får skriva här istället. Hon vill ha besök. Jag är sååå sugen. Jag funderar på fem dagar i Hanoi (är det där du är, Rosita?) på vägen till familjen i Kina. Men kan man verkligen göra så? Våldgästa en bloggare bara sådär? Tänk om vi inte alls gillar varandra i verkligheten. Man kanske borde ha ett hotellrum på lut. Jag vet inte. Vet ni?

Jag tappade förresten mitt gamla SIM-kort när jag bytte mobil vid nyår. Där hade jag numret till den senegalesiska maten, f'låt, taxichauffören som hade en dotter som kunde laga maten. Nu hoppas jag bara att ödet för oss samman igen. Chauffören, maten och mig, alltså.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hahaha, har varit borta från bloggen en vecka. Kan man inte lämna kommentarer??? Jag skulle bli jätteglad om du (ni) kommer och hälsar på. Det kanske blir the end of a wonderful friendship men whattheheck. Om du är knäpp slänger jag bara ut dig...

Jag tycker att jag visar mina värsta sidor på bloggen så verkligenheten kan nog bara vara bättre. Men det finns en massa hotell här i Hanoi.

Boka!!! Och mejla mig på zornkvinnan@hotmail.com när du har datum.

10:43 AM, February 19, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se