June 27, 2006

Madonna i mina drömmar

I natt drömde jag att jag var med en kompis som känner Madonna. Madonna var också med och jag försökte få fota henne, lite diskret, för hon var väldigt paranoid av alla paparazzi som ständigt jagar henne. Hon hade stenkoll på varenda bild jag tog. Det blev mest dåliga bilder på lite avstånd, för jag kände mig lite blyg. Precis när jag ställt upp henne och kompisen en bit ifrån varandra och skulle knäppa en bra bild kom några män förbi, varav en satte sig på huk framför mig precis så han dolde Madonna.

Jag blev skitfrustrerad, påminde lite om frustrationen i drömmar där jag inte får äta jättegod mat som jag mycket väl kan se finns tillgänglig. Jag flyttade lite på mig och knäppte tre, fyra bilder på rad (hade digitalkamera). Madonna reagerade genast och undrade varför jag hade tagit så många bilder. Jag lovade och svor att jag skulle radera alla utom den hon blivit bäst på.

Inombords var jag lite besviken på hur lite fotogenic hon var, för hon såg mest av allt ut som Sara Sommerfeld.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se