August 1, 2006

Kullad

Jag har blivit kullad.

1) One book that changed your life?

No book has changed my life yet, that I know of. But Murakami's books (except Norwegian Wood) challenged all my previous ideas about writing.

2) One book you have read more than once?

Swanns värld by Marcel Proust.

3) One book you would want on a desert island?


A solar powered ibook with a wireless satellite connection.

4) One book that made you laugh?

Rocky, comics album by Martin Kellerman.

5) One book that made you cry?

Don't remember, but could be Child in Time by Ian McEwan.

6) One book you wish had been written?

Tre små rätter, en barndom i kinakrogsmiljö by Space Babe (English: Three small dishes, a childhood spent in Chinese restaurants)

7) One book you wish had never had been written?

Many.

8) One book you are currently reading?


Gästabud i vintern by Nancy Huston.

9) One book you have been meaning to read?

No, I'm from Borås by Ola Wong

10) Now tag five people -

Jenny Morelli at Morellis Dagliga
Ondskan
Rosa fluff at Mitt rosa liv
xtian at Fast Food Lovers
Norman Fibbler at Norman B Fibbler's apples n' pears

11 Comments:

Blogger Emma said...

Oj. Freudiansk feltittning. Trodde det stod knullad. :)

4:25 PM, August 01, 2006  
Blogger Hanna said...

ÅH, roligt! Ja, hade det varit freudianskt hade det förstås också varit kul, men det här får väl duga!

4:29 PM, August 01, 2006  
Blogger Space babe said...

Hehehe, liksom meningen.

4:41 PM, August 01, 2006  
Blogger rosa fluff said...

Jag gjorde oxå en freudiansk feltittning.
Tackar och bockar by the way Mathimlen!

4:58 PM, August 01, 2006  
Blogger Fluffgubben said...

Viljemässig feltittning var ordet sa bull..

8:29 PM, August 01, 2006  
Blogger Morelli said...

me too said bill och nu har jag också blivit kullad o skrivit duktigt och duktigt kullat vidare
vi hörs mathimlen!

10:43 PM, August 01, 2006  
Blogger Lisa said...

Ja, jösses! Och du som säger att du är blyg!

8:50 PM, August 02, 2006  
Blogger Fluffgubben said...

Nu har jag också varit duktig och svarat och sådär..

//Fibbler

3:18 PM, August 03, 2006  
Blogger Hanna said...

Jag också! Min lista är färdig!

12:36 PM, August 04, 2006  
Blogger Xtian said...

..så är även vi på Redaktionen klara.

(och 100% av Redaktionen läste oxå fel på "kullad". Men vi är ju snuskhumrar från början...)

3:54 PM, August 04, 2006  
Anonymous Anonymous said...

jaha, var det härifrån den kom... kullningen alltså :)(jag fick min från xtian, som alltså fick sin från dig. Snurrigt :D )

2:32 PM, August 14, 2006  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker Bloggtoppen.se